dissabte, 22 de desembre del 2012

S'acaba el món, i jo en tanga!

Estimats, estimades, s'ha acabat el món!

De tant retallar un full se'ns gasta, de tant retallar el nostre món per nassos s'havia d'acabar!, o que us pensàveu?

Mireu, la fi del món a mi m'ha encantat, ha estat una cosa senzilla i ben feta, sense comiats innecessaris, sense grans catàstrofes naturals, sense grans efectes especials holliwoodinencs ( buf,quin gentilici!), una cosa normaleta...com la mida del meu...intel·lecte.

He estat pensant en això dels Mayas i tenien collons els tios, resulta que fan un calendari ,i de sobte el "científic" que el feia es cansa i pensa:
- Amb aquestes dates que m'he inventat ja n'hi haurà prou. Estic fins la fava!

 És com quan fem molta escudella i congelem molt brou pensant que ens durarà sempre...no? Un dia arribes a casa amb ganes de sopa i t'acabes menjant un ou ferrat. Lo d'aquest home, el maya creator, és  normal, a tots ens ha passat alguna vegada que hem estat un mica mal previsors i ens hem quedat en calces, no? Sinó fixem-nos en els amics de Bankia! o els nostres polítics! o alguns alcaldables!, o els ministres d'educació!, o la mare que els va parir!!!

Jo després de la fi del món he decidit seguir estimant, sense gaires condicions, sense contractes de per mig, sense esperar massa coses a canvi, als meus amics, a la meva filla, a la meva parella, a la meva família, a la meva bodeguera, al farmacèutic, als gin tònics, al bon vi i al no tan bo, però sobretot a no complicar les coses i a aprendre dels demés.

Aquest últim paràgraf ha volgut ser el missatge nadalenc d'aquest blogger.

Frase de la setmana( pensament): "S'acaba el món i jo en tanga" 

Bon Nadal! ciutadans del planeta terra...sí, el de la fi del món!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada