diumenge, 10 de febrer del 2013

Un any de projectes...i grips!

Hola amics ara feia temps que no parlàvem, però el dia a dia m'absorbeix. Sóc un home tranquil, però sempre m'he deixat portar pel món creatiu, i aquest 2013, ho està sent força, buf quin estrés!

He començat un nou projecte musical amb un antic amic de l'ànima. VerSonats és el seu nom. De moment surten bolos i sembla que la cosa rutlla de meravella. Fem versions que ens agraden donant-li el nostre toc personal. Un plaer tocar amb un gran amic i millor persona.

Per altra banda he començat un blog coral "Ilustre vs Hardcore", on escriuen una fotògrafa de Madrid, el cantant dels Smoking Stones, un component del grup Desperados, un mestre inquiet coordinador del blog i amic de l'ànima, i un servidor. Amb aquests companys de blog estic tenint una de les experiències culturals més gratificants de la meva vida, espero seguir gaudint molt temps més. Salut companys.

Després tenim el meu blog personal, aquest des del que us escric normalment i el grup on canto des de fa molts anys els D.O (denominació d'origen). Com podeu veure l'any se'm presenta atapaïd de projectes.

Ah! se m'oblidava, a l'abril es publicarà un llibre solidari, el que vau veure i podeu veure al blog, linkat.

Bé, acabem amb aquest moment egocèntric i parlem d'una cosa que ens afecta a tots directament...la grip. Com pot ser que cada any sigui diferent? Mai he cregut en les casualitats i l'equació, mocs + medicaments té un resultat clar... la indústria farmacèutica.

Tinc la convicció que ens fan les grips a mida; ara que estosseguin, ara que moquegin, malestar general, febre, picors...potser m'estigui tornant paranoic però em sento manipulat, inclús els meus mocs semblen diferents, més aigualits de vegades, més espesos d'altres.

Jo voto per tornar al caldet de l'àvia i al cognac calent, aquest últim no curava però et permetia oblidar-te de que et trobaves malament.

Mireu, espero que els mocs i les febres no us facin oblidar el més important...sigueu feliços.

Frase de la setmana: "Tio que pasaría si nos levantáramos una mañana, fuéramos tías y estuviésemos bueníssimas???" (dos amics meus acabant-se de conéixer) La resposta...força evident,no?

Cançó: L'últim doble cd -vinil dels Smoking Stones

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada