dimecres, 13 de febrer del 2013

Demanar disculpes...té un límit?

Hola amics/gues.

Avui és un dia per demanar disculpes, un dia per mirar-me a dins meu i creure que puc fer les coses millor. Una mirada interior per aprendre de les errades i valorar el que tinc, sense pensar en grans èxits, ni en grans fracassos.

De vegades sento que les coses les espatllem sense voler, sense creure en el que fem. El dimoni que tenim dins i que no ens deixa ser nosaltres m'agradaria expulsar-lo del meu jo per sempre més.

Només m'agradaria tornar un dia enrrere i poder canviar algunes coses mal dites, mal fetes, mal pensades...cada dia em sorprén més la meva humanitat...de vegades estúpida.

Fins aviat

Frase: " Take this sinking boat and point it home. We've still got time.."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada