dilluns, 14 de gener del 2013

Viure per veure...

Benvolguts...gudes

Reclamo el dret a viure, encara que sigui per veure el que ens està passant. Sense masses pretensions vull abonament de tribuna per observar el pas del temps amb l'atenció que es mereix, amb la perspectiva de ser feliç encara que sembli que no vulguin que ho sigui...els animalons que ens governen!

Mireu, amb el pas del temps he aprés que si estic amb qui vull no necessito gaires coses materials per ser feliç; un cafè amb un amic, una conversa a la feina, un somriure de matí, un t'estimo de ma filla, i la comprensió i l'amor de la meva parella. Abans jo, que em queixo de crisi, comprava al supermarket del Corte Inglès i ara no passo del Maxi Day, de les millors birres a les que no puc ni pronunciar, del millor pernil al gall d'indi marca blanca...però senyores i senyors sóc feliç! Si, senyors polítics encara que es capfiquin...sóc feliç!

Em considero un paio afortunat, estic rodejat d'amics, creatius, amb empenta i que a sobre m'estimen d'una forma incondicional i jo a ells, es clar. Tinc una parella excepcional, que em demostra cada dia l'amor que sent per mi i que té un màster en aguantar algú un xic excèntric com jo...perquè no sóc dolent del tot, però tinc les meves cosetes...com tothom!, no?

I contra l'estrès res millor que el sexe...anava dir bon sexe, però no cal ser molt exigent, mireu, encara avui dia això és gratis, tot i que he sentit rumors de que l'SGAE passarà per les nostres llars a veure que no plagiem les postures d'en Sifredi i d'en Vidal, dos filòsofs dels nostres temps. Dos homes amb dos caps...de la mateixa mida ;)

Sé que molts pensareu que sóc un exagerat, que no hi ha per tant, que un orgasme no val un imperi...però quants imperis s'han guanyat amb uns bons orgasmes?, Cleopatra, Josefina, Isabel la Catòlica...són uns bons exemples de sexe i poder...i amb aquesta equació: Què bombin al poder!!!!

Sodomitzem a Rajoy, Mas, Merkel, Obama... sense vaselina, amb paraules de queixa i demostrem que el poder és el poble que té ganes de donar pel c... que té ganes de viure per veure com canvien les coses.

Perdoneu aquest crescendo visceral...però ja sabeu...sóc tan feliç!

Ciao.

Frase de la setmana: " Cuidao con los clavos..." L'oncle de la setmana passada en una mudança aquest finde... quin doble sentit...je,je






Frase de la setmana: "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada